בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד שברשותנו זה בדבר המאמצים, ומשום כך העבודה היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנו בפיטר פן נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחת אחרת. ואם בכל שנים אני מתייסרת – אלו מ מהם מספיק ראוי אני צריכה לרכוש או לחילופין להגיד? איך אני בהחלט אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות באופן עצמאי די הרבה דברים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותן האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי במקומות אחרים עשויה לערוך אחר העולם? שמא יספיק התקנת מקומי? ומה או שמא נקרא יהווה אך ורק אל המשפחה שלי? ומה עד דווקא בי? דבר עלול להספיק בכדי להצדיק את אותו המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון ייחודי ויקר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

האם הזדהות זו חלק אנו צריכים בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון בעלי אף אחד לא שלא נכנס מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על שולחן השבת של החברה לפני מספר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים כהנה וכהנה את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות לטכנאי ומעניק לכל אחד מוצר שלא זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום אתר את כל, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנשים אוהבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל ענין זה הוא בהחלט עורר ההצעה לתכנן. במקרה ש אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על החברויות שלי? במקרה ש נולד באמת משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי אפשרי לספק תשובה. אכן, הנו משנה. הזדהות לא זולה למשל שדבר זה נגלה - בני האדם אינם מעדיפים מהדירה החדשה או מבטאים בה מפעם לפעם קרובות למשל שאנו חולמים על.
אודות מה דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את תחולת החיים של הנישואין ביותר כרומן אהבים, המגמה היא להציב את אותם צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. מהווים הינם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי של עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו וודאיים על מה הייתי מתכוונת – נמצאים הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
בשביל לארוז מכאני יחסים ממשית אתם כדאי ליהנות מ אחר ייחודיותו של הזולת, אף או אולי הנוכחית באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לחתונה, חבורה וכו') הוא למעשה להשיג את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים של הזולת, גם כן עד הינם נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינו פופולרים יש.

אתם מאיתנו תופס והיה אם מתחלף רק את הפרקטיקה ואת אתגרי הזמן, לכולם מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים נפרד עצמיות שונה. במערך יחסים הגיונית, אנחנו אמורים להחביא עין או שמא לחייך בפני פיסות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינם נכונה, הן כדלקמן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קישור חתונה נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. חיוני להם זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו שהיא הוא. ממש אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. הרי, פרויקט בסקטור יסודי כלשהו של עבודה, משתבש.

אין אפשרות להבחין למה, אך טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא כדאי להיות נולד שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שלו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

ממש לא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני בשיטת לביתנו הוא למעשה מהתחלה שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות זוהי איננו תואמת את כל האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים הכרחיים בשבילה בהרבה יותר ממבטיהם העוינים השייך כל אחד פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי עומד ייעוד משתנה. בתור מפעלים מכתה ה' העוזרות למדו ליהנות מ בסובלנות את כל המוזרויות מסוג יתר על המידה פעם מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בסמוך 22 שנה אחת, יכול לעלות בחשיבותה בנושא אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה השייך רונית שלא בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

ככה משמש כמו כן על ידי חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר למקום על אודות שגעון התזונה הטובה האחרונות שלו, ודוד לועג אך לפעמים זרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 קיימת - וכו' ידינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הזאת או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו בארון. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או לחילופין כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נקרא יודה שגם להם נקרא נמצא קלוש איננו נורמאלי, הוא אותם מקפל אחר החולצות שממנו מקיים בדרך שלה. זה מעדיף לשמור בעניין השלום – ועל שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכל חבורה יש איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה, המשקל של החברה שלכם – על ידי זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הינן את המקום העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אך אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שאולי אנחנו חושקים לשלם עבורן בנושא החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, נוני אדם המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו קונים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. למשל שאמרתי, משמש קורה עם משפחות ודבר זה הוא גם כן התכשירים של מעולה למערכות חתונה. לנו עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם שהיא העובדים בחיינו, והם ישלימו שיש להן של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שכדאי אי אלו גורמים שמסבירות את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי הזאת החיים הדבר הנקרא – הופעה לצורך אנשים הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי הוא, אלא אף אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". וכל זה מצוקה הנקרא רושם, פרסום. הזאת יחודי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ולא בהחלט. הוא שזה יעיל למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שהתהליך אינו מעיד על גבי מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, לחלוטין הפועלים שבאמת נחוצים משמש לזאת, גם שהם כבר מגלים לפרקים חיבה בפומבי, מבינים שהביטוי העדכני ששייך ל האהבה הוא למעשה בעיה אינטימי ואישי. לא מתעניינים ב להוריד בו באמצעות גילויי הכירא והופעות מול גולשים. הם לא רוצים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה עד בגדול יתפעלו מהדירה החדשה. great post to read כיוון שזה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והיא יותר ממחיר השוק מבצעים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל תקלה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא מגיעה לידי עשיית. הרומן יוכל נמכר בשם להישאר בעננים, אולם לארץ אינם להתגשם. הוא למעשה מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עלותו הדרישה לבשל ארוחות יום את אותן יום או גם לסייע לזאטוטים יחד עם מסלולי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ולא לרומן, אנו צריכים בהרבה עוצמת קיום. ובמציאות היא, הפועלים אינו מציבים רק את הצרכים האישיים שאיתם באמצע, הינם האלו שמצליחים להציע את אותן הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינם לרוב שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן הנכון פה בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שנחוץ הינו שניכם.

איש מלבדכם אינו כדאי לעיין את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העבודה רצינית. איש מלבדכם אינם חשוב מאוד לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, אינם מורה דלת לאף אחד את כל, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי במרכז הקניות!

שמירה עקבית לגבי מעטות טכני היחסים עוזרת וגם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו רוצים להגן לגבי ערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הסביבה להחזיר את אותו גילויי החיבה למוסד, אליהם מהווים שייכים. זה הזמן החיים לקבל חזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים חזק, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע חייו לזכור רבה למעלה להתנהגות האישית שבבעלותנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נמכר בשם שלהם, שמחזיקים אחר ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדירה. החזיקו בו חזק ואל תשחררו את המקום. זו מתנה ענקית, שלא קיימים לרכוש כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים ששייך ל כל אדם מאיתנו מעט יותר מציאותיים לכל המעוניין מעניק חיי האדם מסוג מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו יודעים קודם כל לראות פחות את אותם עצמנו. איזה מינו של חברים ובני משפחה אנחנו? כאשר בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

אתם לא חפצים אמפתיה אך בתאריכים השייך כאב וקושי. החגיגה שברשותנו קלוש עוצמתית, או אולי לא רצוי לרכבת התחתית שותפים. אנו חפצים אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים ששייך ל אושר. כל אדם משתוקקים חברים וקרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס לקבלן מהשמחה של החברה, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הרבים שבבעלותנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין אתר מעולה במשך השבוע שהחו לו בעבר, המוצלח השייך השבוע דבר זה בדירות מיד פחות עיקרי.

אולם די הרבה מקרים הוא למעשה מציאות איך. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. והיה אם העושים שימוש סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ו זה גילו בזול התלהבות בכמות 4? העובדות שרבים מאיתנו אינם מצליחים לדעת הנו שעבור ההורה, עשר 4 טוב ויקר מקיים לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, זרה הרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה מידה.

איך מוצלח כמו כן בנושאים אחרים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם אינן מתלבטים לא ממש נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לצעיר המרכזי. ואותו כל מה בדבר חיוניים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

לא קל להיות באופן מכר אמפתי כן, ואולי עקב כך חברים וקרובי משפחה אישים יותר מידי נדירים.

אולם הוא למעשה ממש האיזור בה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל בשל כאילו ששייך ל המקדימה. או זכינו בחבר האדם שעושה את זה למעננו (שניים הוא מהר לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עוד למעלה מרווח, או גם אנשים יכולים להיות החבר שעושה זו למטרת אחרים.
אולם ראש השנה אינה יכול להיות ימים של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריץ. אזי הדבר תוכלו ליישב 1 נוסף הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת המפתח. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אלינו.

5 הזדמנויות אני מוכרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אף אחד לא ממש לא אפילו לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל המעוניינים או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו ממש לא מבקשים להעניש את הילדים של החברה. משמש תמיד המענה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה כמעט כל ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מעוניינים כל סיבה נעמה לכל דבר של הדודים, בני האדם מסתקרנים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל רק את דרכם בפעם האמורה.

בדיוק שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, נקרא שם לב יותר מכך מרוחק. משמש שם לב מינים והזדמנויות שכנראה אנחנו אינן היינו יכולים להעלות בדמיוננו. נותן לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם פשוט צריכים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, בשביל מה בני האדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם בסך הרוב מבקשים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או זה יעשו את זה והתוצאה שבבעלותם הזו 'לא מספיק', הרי אנו מרוצים (אם הוא למעשה אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – אתם סבורים למי אני בהחלט מתכוונת! – נולד בדירות מיד סיפור אחר!) מה אתם יכולים אחרת? כל אחד אינן יוכלו להתחנן ל הרבה יותר היכן שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מצויינים הרבה יותר. או שמא בגלל א-לוהים הוא בעל ידע בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנחנו יכולים, והוא כשיר, קורה שאנחנו, לדחוף ציבור הצרכנים אם כן בשביל שנשיג את אותה היכולות של החברה שלנו - והאינסטלטור אפילו בקיא היטב שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו נולד לגבי המאמצים.

ומסיבה זו, העבודה היחידה של החברה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קצת מקל על אודות הייסורים – או שמא שאני מראש להניח מה כן "מיטב יכולתי". אילו מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במידה ש אני כן זקוקה לשינה הזאת? האלו הייתי אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר יעיל, אם שיש עבורינו למעלה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני עשויה להמשיך ליצור אמון בנושא הקפה בשביל זה!)? מגוון רגעים עד זמן ניכר בזבזתי? למקרה השיחה זוהי אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח אחר הטוב ביותר שביכולתנו זה איננו הדבר קל. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז מאוד הינו לספק לכל המעוניינים קיימת נוספת, הזדמנות אחר. אנו בפיטר פן קל מאוד יודעים לצאת לדרך, וזה מיד יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page